Vrijeme je da raspalimo roštilj

Dolaze nam sve topliji dani i vrijeme je savršeno da ga provedemo na otvorenome. Jedna od omiljenih "open air" aktivnosti je i piknik, povod za druženje s prijateljima uz dobru klopu, piće i muziku.

Piknik je idealan u prirodi, uz rijeke i jezera, na livadama, u šumama i uz more, a u nemogućnosti odlaska u prirodu, snaći ćemo se i sa piknikom "na asfaltu" koji uz dobro društvo mogu biti odrađeni u slobodne dane ili vikende na prostorima balkona i terasa, s pogledom na gradsku vrevu.

Hrana

Roštilj je gotovo savršen način pripreme hrane naročito ako vodite računa o zdravoj prehrani; on vam omogućuje da pojedete odrezak mesa jer naprosto topi masnoće i meso čini manje kaloričnim. Dakle, nije baš da se zbog te činjenice možete opustiti i pojesti desetak komada carskog mesa već umjereno uživati u raznolikim okusima crvenog mesa. Možemo pripremati ribu, povrće i razne kombinacije namirnica, poput ražnjića.

Roštiljanjem, dokazano, hrana gubi najmanje vitamina, ali naravno to je povezano s duljinom trajanja termičke obrade hrane, dakle moramo znati koliko dugo roštiljati koju namirnicu. Znanstvenici savjetuju često okretanje odrezaka kako bi smanjili visoku temperaturu, a time i stvaranje kancerogenih tvari, te mariniranje mesa prije pečenja

Roštiljati se može sva hrana koju vole konzumenti roštilja; važno je da rešetka bude dobro zagrijana kako bi se na površini namirnice čim prije napravila korica koja čuva njezine hranjive sastojke, vitamine i sokove te je ujedno čini ukusnijom. Povrće (ili voće) mnogo kraće nego meso ili ribu. Ne zaboravite svu hranu začiniti i pridodati joj ukusne salate od sezonskog povrća, a uz jelo poslužiti integralni kruh.

Ukoliko ste izabrali piknik bez roštilja ne zaboravite ponijeti hljeb koji jedete (bijeli, crni, suncokretov, s maslinama), ili našu omiljenu vrstu – somun, i sastojke za sendviče ili ih pripremite kod kuće. Najbolje je napraviti sendviče od purećih ili pilećih odrezaka ili tune sa mozzarelom, ili isključivo povrćem: od tikvica, patliđana sa listovima rige, radića ili rajčice i ribane mrkve. Salate od kukuruza, maslina, salate, krastavaca i rajčice možete ponijeti u praktičnim plastičnim kutijicama kakvih ima u svakom supermarketu, a kvarljive salame prepune konzervansa zaboravite – ne samo za piknik već zauvijek.

Za desert ne zaboravite ponijeti voće; jabuke, breskve, trešnje ili jagode. Ako idete uz obalu voda ponesite i lubenicu te je stavite namakati da se ohladi, ali pazite da ne otplovi dok se rekreirate. Ukoliko ste u urbanoj sredini, dakle na terasi ili u vrtu svojeg doma iskoristite mogućnost zamrzivača te napravite svoj sladoled bez šećera tako što ćete izmiksati omiljeno voće dodati začine poput metvice ili cimeta i uživati u niskokaloričnoj poslastici.

(fitness.com.hr )

Balkon

Dječija soba

Spavaća soba

Dnevna soba

Virtual Tour

Kuhinja