Vrijeme je da raspalimo roštilj

Dolaze nam sve topliji dani i vrijeme je savršeno da ga provedemo na otvorenome. Jedna od omiljenih "open air" aktivnosti je i piknik, povod za druženje s prijateljima uz dobru klopu, piće i muziku.

Piknik je idealan u prirodi, uz rijeke i jezera, na livadama, u šumama i uz more, a u nemogućnosti odlaska u prirodu, snaći ćemo se i sa piknikom "na asfaltu" koji uz dobro društvo mogu biti odrađeni u slobodne dane ili vikende na prostorima balkona i terasa, s pogledom na gradsku vrevu.

Hrana

Roštilj je gotovo savršen način pripreme hrane naročito ako vodite računa o zdravoj prehrani; on vam omogućuje da pojedete odrezak mesa jer naprosto topi masnoće i meso čini manje kaloričnim. Dakle, nije baš da se zbog te činjenice možete opustiti i pojesti desetak komada carskog mesa već umjereno uživati u raznolikim okusima crvenog mesa. Možemo pripremati ribu, povrće i razne kombinacije namirnica, poput ražnjića.

Roštiljanjem, dokazano, hrana gubi najmanje vitamina, ali naravno to je povezano s duljinom trajanja termičke obrade hrane, dakle moramo znati koliko dugo roštiljati koju namirnicu. Znanstvenici savjetuju često okretanje odrezaka kako bi smanjili visoku temperaturu, a time i stvaranje kancerogenih tvari, te mariniranje mesa prije pečenja

Roštiljati se može sva hrana koju vole konzumenti roštilja; važno je da rešetka bude dobro zagrijana kako bi se na površini namirnice čim prije napravila korica koja čuva njezine hranjive sastojke, vitamine i sokove te je ujedno čini ukusnijom. Povrće (ili voće) mnogo kraće nego meso ili ribu. Ne zaboravite svu hranu začiniti i pridodati joj ukusne salate od sezonskog povrća, a uz jelo poslužiti integralni kruh.

Ukoliko ste izabrali piknik bez roštilja ne zaboravite ponijeti hljeb koji jedete (bijeli, crni, suncokretov, s maslinama), ili našu omiljenu vrstu – somun, i sastojke za sendviče ili ih pripremite kod kuće. Najbolje je napraviti sendviče od purećih ili pilećih odrezaka ili tune sa mozzarelom, ili isključivo povrćem: od tikvica, patliđana sa listovima rige, radića ili rajčice i ribane mrkve. Salate od kukuruza, maslina, salate, krastavaca i rajčice možete ponijeti u praktičnim plastičnim kutijicama kakvih ima u svakom supermarketu, a kvarljive salame prepune konzervansa zaboravite – ne samo za piknik već zauvijek.

Za desert ne zaboravite ponijeti voće; jabuke, breskve, trešnje ili jagode. Ako idete uz obalu voda ponesite i lubenicu te je stavite namakati da se ohladi, ali pazite da ne otplovi dok se rekreirate. Ukoliko ste u urbanoj sredini, dakle na terasi ili u vrtu svojeg doma iskoristite mogućnost zamrzivača te napravite svoj sladoled bez šećera tako što ćete izmiksati omiljeno voće dodati začine poput metvice ili cimeta i uživati u niskokaloričnoj poslastici.

(fitness.com.hr )

18
Jan

Kuhinja je mjesto gdje ima puno toplote

Boje u našem životu igraju veoma važnu ulogu, one djeluju...

19
Jan

...

21
Jan

Dnevna soba - blago u našem “carstvu”

Koliko truda uložimo u našu dnevnu sobu, toliko će nam se...

21
Jan

Dnevni boravak za početnike

Dnevna soba. Kako to samo lijepo zvuči. Pogotovo nakon sveg...

21
Jan

Gledanje nogometnih prijenosa opasno po zdravlje

Mnogi misle da je gledanje Svjetskog nogometnog prvenstva u ...

Balkon

Dječija soba

Spavaća soba

Dnevna soba

Virtual Tour

Kuhinja