Muhamed Pilav, direktor MS&WOOD: Kvalitet je ključ poslovnog rasta

Regionalni portal portal Biznis plus objavio je povodom otvaranja prve robne kuće IKEA u Hrvatskoj razgovor sa Muhamedom Pilavom, direktorom bosanskohercegovačke industrije namještaja MS&WOOD (“Majstori i drvo”) kojeg prenosimo u cjelosti.

Razgovarala: Ivana Zobenica

Na policama zagrebačke Ikee će niti također moguće naći proizvode MS & Wood, tvornice namještaja iz BiH, koja je u prvih 150 dana u godini povećala ukupne prihode za 522 posto. Gotovo 99 posto proizvodnje izvozi na japansko, europsko i američko tržište.

MS & Wood je nastao nakon što je Uniprom s još dvjema tvrtkama na javnom međunarodnom natječaju kupio 67 posto kapitala sarajevskog poduzeća Žici i sa područja metalurgije preusmjerio je  preradu drva. Povodom otvorenja trgovačkog centra švedskog trgovca u Zagrebu ovoga četvrtka razgovarali smo s direktorom MS & Wood Muhamedom Pilavom.

Što za MS&Wood donosi suradnja sa Ikeom?

MS&WOOD (majstori i drvo) je zainteresiran da u BiH otvori što više radnih mjesta u proizvodnji jer je to za nas životno pitanje. Stoga pozivam firme iz regiona da ulažu u BiH. Mi smo spremni za zajedničko ulaganje u bilo koji segment privrede.

Koliki udio u prihodima ostvarujete od te suradnje?

Trenutno IKEA u našem prihodu učestvuje 70%.

Koliko je artikala MS&Wooda u asortimanu Ikee? Koji su to artikli?

Trenutno proizvodimo 4 grupe stolica u 25 modela.

Kako ste s ovim veletrgovcem namještaja stupili u kontakt?

Ja više od dvadeset godina surađujem sa švedskim firmama iz oblasti prerade drveta tako mi je bilo lako napraviti suradnju sa IKEA-om. 

Koje je kriterije bilo potrebno ostvariti da bi Ikea ušla u suradnju s vama?

IKEA prodaje proizvode vrhunskog kvaliteta i od dobavljača traži vrhunski kvalitet proizvoda. Za IKEA-u rade samo oni koji mogu ponuditi vrhunski kvalitet proizvoda.

U koliko zemalja je posredstvom Ikee prisutan MS&Wood?

MS&WOOD je prisutan na svim kontinentima. Posebno smo ponosni što se naši proizvodi mogu kupiti na veoma zahtjevnim tržištima: Japan, Kanada, SAD, EU.

U prvih 150 dana ove godine ostvarili ste rast prihoda od 522 posto. Kako Vam je to uspjelo i što je ključni razlog?

Kvalitet naših proizvoda i usluga je ključni razlog. Nismo do sada imali ni jednu reklamaciju i nijedna isporuka nije kasnila ni jedan dan. Zbog toga smo dobili znatno veće narudžbe za ovu godinu.

Bh. ekonomija je u jako lošem stanju, a ostali društveno-politički segmenti u BiH su najblaže rečeno u krizi. S obzirom na takve okolnosti koliko se zapravo vjeruje marki Made in BiH? Kakva su Vaša iskustva?

BiH ima dugu tradiciju proizvodnje kvalitetnog namještaja od bukve, hrasta, jasena, oraha. IKEA ima Institut za dizajniranje i kontrolu kvaliteta prizvoda. Bez obzira u kojoj zemlji se proizvod proizvodi on prolazi propisanu proceduru kontrole svih komponenti koje se ugrađuju u finalni proizvod a zatim i kontrolu finalnog proizvoda.

Izvor: (Biznis plus)

18
Jan

Kuhinja je mjesto gdje ima puno toplote

Boje u našem životu igraju veoma važnu ulogu, one djeluju...

19
Jan

...

21
Jan

Dnevna soba - blago u našem “carstvu”

Koliko truda uložimo u našu dnevnu sobu, toliko će nam se...

21
Jan

Dnevni boravak za početnike

Dnevna soba. Kako to samo lijepo zvuči. Pogotovo nakon sveg...

21
Jan

Gledanje nogometnih prijenosa opasno po zdravlje

Mnogi misle da je gledanje Svjetskog nogometnog prvenstva u ...

Balkon

Dječija soba

Spavaća soba

Dnevna soba

Virtual Tour

Kuhinja